pátek 16. září 2016

Novinky

Delší dobu zase žádný příspěvek. Já vím, zkusím se polepšit.
Ale nezahálela jsem! Chystám spoustu novinek. Čeká mě totiž další nová zkušenost, a to osobní prodej.
Dostala jsem příležitost účastnit se akce Jablkobraní a moštování , takže pokud chcete mě a mé výrobky vidět naživo a doopravdy, přijeďte! 8.10.2016, Sychrov u Mnichova Hradiště. Snad nám bude počasí a zdraví přát.
A na co se můžete těšit? Kromě sortimentu který znáte z Fleru přivezu i bavlněné nákupní tašky, podložky pod skleničky a hrnečky, něco málo pro potěchu našich nejmenších, a překvapení s jablečnou tématikou.

A mimo zboží na Jablkobraní mám třeba i tuto novou krásku.


Byla jsem v pokušení nechat si ji pro sebe, ale nakonec je vystavena na Fleru.


Samozřejmě pokud máte zájem o nějaký výrobek a nechce se Vám platit poštovné, nabízím převzetí na Jablkobraní. Uvidíme se?


Žádné komentáře:

Okomentovat